niedziela, 25 grudnia 2011

Czy warto na siłę namawiać do biznesu MLM?

Dzisiaj bardzo krótki wpis na temat siły perswazji, mianowicie czy warto używać skomplikowanych technik mających na celu przekonanie potencjalnego partnera do współpracy?

Oczywiście zdania tutaj są podzielone jednak ja uważam że nie warto ponieważ osoba przez nas "przekonana" różnymi technikami manipulacyjnymi tak samo jak weszła tak i wyjdzie z naszego biznesu.

Decyzja o przystąpieniu do firmy działającej w marketingu sieciowym musi być przemyślana a nie zmanipulowana.

piątek, 16 grudnia 2011

Pozytywne nastawienie pomaga w MLM

Autorem artykułu jest Tomek Urban



Sponsorowanie na soczek z gumijagód - innymi słowy sponsorowanie na styl życia MLM'owca, codziennie rano popijającego soczek z gumijagód, które powodują WESOŁKOWATOŚĆ. Entuzjazm i pozytywne nastawienie to jedyne czego niektórym potrzeba by zbudować swoje źródło dochodu w mlm.

W marketingu Sieciowym bardzo ważne jest budowanie relacji międzyludzkich, a ciężko takowe budować z umarlakiem. Chciałoby się współpracować z ludźmi aktywnymi, zaradnymi i pozytywnie nakręconymi – bądź więc taką osobą, przy której wstyd nosić medalik z napisem ‘negatywne nastawienie’.


I pamiętaj nigdy, przenigdy nie nastawaj się że uda Ci się dana osobę zasponsorować, podchodź do tego z dystansem… Czasem rzeczywiście wystarczy jedno spotkanie, jedna rozmowa, innym zaś razem dopiero po tym jednym spotkaniu, jednej rozmowie zaczyna cokolwiek kiełkować…. Twoim zadaniem jest mieć do tego dystans i podchodzić z pozytywnym nastawieniem szanując wybory innych.

Jak utrzymać stan pozytywnego nastawienia? - Skup się na tym co Cię pozytywnie nastraja :) Nie słuchaj dołujących wiadomości, nie czytaj gazet gdzie co chwila piszą o przestępstwach. Miej więcej czasu dla ludzi z pozytywnym nastawieniem, ograniczając czas dla ludzi z negatywnym nastawieniem do minimum. Uwierz - to działa. I pamiętaj to Ty jesteś odpowiedzialny za to z jakim nastawieniem danego dnia wstajesz. Weź tą odpowiedzialność w swoje ręce. Jeśli coś Ci się nie podoba, tylko Ty możesz coś zrobić by to zmienić.

Jesteś odpowiedzialny, za siebie, za rodzinę, skup się więc na tym co Ci pomaga tą odpowiedzialność udźwignąć, nie zaś na tym co Ci przeszkadza. I to dosłownie.

Komunikujemy się miedzy sobą nie tylko na poziomie świadomym ale także podświadomym. Ludzie chcąc nie chcąc wiedzą co czujesz, i to już nie tylko teorie psychologiczne o tym mówią, ale biologia. Odkryte stosunkowo tzw. neurony lustrzane odpowiedzialne są za odczuwanie tego co czuje osobnik którego obserwujemy naszymi zmysłami. Podczas rozmowy i prezentacji planu Twój stan emocjonalny jest podświadomie odczytywany przez słuchaczy. Rzeczy z których ciężko sobie zdawać sprawę, takie jak źrenice oczu, drobna mimika twarzy, ton głosu i inne nie znane naszemu świadomemu widzeniu są odpowiedzialne za powodzenie Twojej rozmowy...

Nie ważne, z kim, gdzie i kiedy rozmawiasz. Skup się na tym co Cię „nakręca”, na tym co sprawia że „czujesz się pozytywnie”. Jeśli na kogoś patrzysz i ten ktoś Cię denerwuje, skup się na tym co w danej osobie Ci się może podobać, może to być łańcuszek, buty, spodnie cokolwiek – skup się na tym. Jeśli np. jesteś w jakimś pomieszczeniu i jakiś obraz Ci się nie podoba, patrz w drugą stronę, gdzie znajdziesz coś co Ci się podoba. Jeśli zaś rozmawiasz z kimś przez internet, telefon, noś ze sobą jakiś przedmiot, który sprawa Ci radość, patrz na niego rozmawiając. Skupianie się na tym, co Cię pozytywnie nastraja jest niezawodnym sposobem na na sukces.

---

Tomek Urban - Marketing Sieciowy w praktyce.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

piątek, 9 grudnia 2011

Analiza swoich działań

Jak pisałem już wcześniej kilkakrotnie na tym blogu ze statystyką się nie wygra. Jeżeli chcesz grać dobrze, graj jak najlepsi.

Jednym z kluczowych zagadnień jeśli chodzi o biznes MLM jest fakt że robiony po amatorsku jest robiony w pewnym sensie po omacku. Każde nasze działanie powinno być mierzalne, każde spotkanie analizowane, każde zamieszczone ogłoszenie skrupulatnie podliczone. Musimy dokładnie wiedzieć które działania przynoszą efekty w które nie, do tych które przynoszą musimy dostosować lwią część naszej pracy natomiast resztę wolnego czasu poświęćmy na dodatkowe testy i wdrążanie nowych pomysłów.

Pamiętaj że nie jest trudno się pomylić, sztuka jest nie tkwić w błędzie i ruszyć dalej do przodu.

piątek, 2 grudnia 2011

Nie- bo Stefan mi mówił

Jeżeli działasz dłuższy czas w marketingu sieciowym lub dopiero zaczniesz działać prędzej czy później spotkasz się z sytuacją którą zaraz opiszę.

Mianowicie jedną z przyczyn odmowy jest genialna "porada" innych osób. Oczywiście dodatkowym minusem jest to że żyjemy w dobie informacji i bardzo łatwo możemy docierać do różnych opinii. Nie twierdze że szukanie opinii w internecie jest złe, po prostu uważam że trzeba wiedzieć od kogo takiej opinii/porady zasięgać. Sam z doświadczenia miałem sytuację kiedy ktoś mi odmówił bo powiedział "kolega mówi że to piramida", wtedy zapytałem a co kolega wie o MLM? Usłyszałem w sumie to nic ale to piramida...

Właśnie o takich opiniach tutaj jest mowa, często zdarza się że na internetowych forach ludzie wypowiadają się że MLM nie działa, owszem nie działa jeśli się do niego profesjonalnie nie podeszło!

Gdyby Małysz ćwiczył raz w miesiącu nigdy nie byłby mistrzem świata, gdyby Pudzianowski nie spędzał 4 godziny dziennie na siłowni nigdy nie byłby najsilniejszym człowiekiem świata.

Jeżeli ktoś podszedł do MLM jak do spaceru to tak samo MLM podeszło do niego, kwestia jest taka że część osób pogodzi się ze swoją porażką jako przedsiębiorcy a inni wyleją żale na forach.

Kogo ty posłuchasz zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.