niedziela, 16 stycznia 2011

Programu typu "zarabianie za klikanie"


W internecie często można znaleźć oferty typu zarób 200$ w jeden dzień bądź zarabiaj 5000zł za oglądanie reklam itd jest tego na prawdę masa... O co tak na prawdę chodzi? Jak to działa? Czy w ogóle działa...?


Otóż główną ideą tego typu programów jest klikanie w płatne reklamy bądź czytanie płatnych maili. Ile można w tym zarobić myślę iż każdy musi sprawdzić sam już mówię dlaczego.

W takich programach za wyświetlenie jednej strony czy reklamy otrzymujemy zazwyczaj ok 0,5gr przy dobrych wiatrach może 1 lub 2 gr czyli jak widać nie wiele. Oczywiście nie gardzę tej wysokości zarobkami bo według mnie żaden pieniądz nie śmierdzi, ale ja osobiście staram się pracować coraz mniej a zarabiać coraz więcej więc jak dla mnie taki program odpada ponieważ jest czasochłonny. Jakby nie było żeby uzbierać jakąś sensowną kwote musimy klikać tysiące razy a na dodatek dosyć często usługodawca wymaga żeby np spędzić na stronie jakąś chwilę dla większej wiarygodności...


Wróćmy jeszcze do tematu dlaczego nikt ci nie powie prawdy ile zarabia?

Otóż jak widzisz samemu zarabianie w takich programach jest mało efektywne, dlatego istnieje oczywiście opcja polecania nowych użytkowników za których otrzymujemy dodatkowe pieniądze bądź jakiś % ich zarobków. Dlatego właśnie ludzie dają ogłoszenia typu zarób kupe kasy w parę godzin ponieważ ludzi że tak powiem "łykają to" wchodzą i zapisują się tym samym dając zarobić użytkownikowi który wystawił powiem śmiało lipną reklamę. Dlatego uważam iż ciężko dowiedzieć się nie z własnego doświadczenia ile da się zarobić, ponieważ jeśli ktoś dał się oszukać na te kokosy w kilka godzin a zarobił w ciągu dnia 1 zł to będzie próbował się odkuć polecając innym np. tobie czy mi.

Profesjonalne Inwestycje Bukmacherskie! Zapisz się i zarabiaj!

Podsumowując, według mnie programy tego typu nie dają szansy dużego zarobku a 90% tych firm to niestety oszuści dlatego nie warto raczej zawracać sobie głowy tym rodzajem zarabiania a jeśli już ktoś chce spróbować to radze najpierw zrobić solidny wywiad. Nie raz czytałem wypowiedzi osób które klikały kilka godzin dziennie, po tygodniu osiągneły minimalny próg wypłaty [ zwykłe w okolicach 10-20zł ] a firma okazała się nie wypłacalna!



1 komentarz:

  1. Jakoś nigdy mnie takie coś nie interesowało i w to miejsce zdecydowanie bardziej wolę obstawić jakieś mecze. Moim zdaniem bardzo fajną ofertę ma bukmacher https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie i ja właśnie przede wszystkim u niego obstawiam. Na tą chwilę całkiem dobrze mi to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń