Najczęściej popełnianym błędem w marketingu sieciowym jest to, że źle budowane są struktury. Jak wspomniałem w poprzednim wpisie, największą moc na przekazywanie swojej wiedzy dalej tylko kilku osobom.
Jeżeli za sponsorujesz w swojej pierwszej linii np 20 osób nie będziesz w stanie pracować z nimi wszystkimi na raz! Jeżeli w jednym czasie zasypią Cię mailami o pomoc to nie na dążysz z odpisywaniem na nie. Nie wspominając już o tym jak trudniejsze jest przekazanie wiedzy tylu osobom na raz.
Jeżeli chcesz działać w raz ze swoją grupą naprawdę efektywnie, najlepszą rzeczą jaką możesz zrobić to właśnie stopniowe rozbudowywanie swojej struktury. Za sponsoruj 2,3 lub nawet 5 osób, jednak kolejne zacznij sponsorować tylko wtedy gdy poprzedni partnerzy nie będą już potrzebować twojego wsparcia i pomocy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz