sobota, 25 grudnia 2010

Obranie nowych celów

Jeszcze kilka dni wolnego zostało które trzeba bardzo dobrze wykorzystać :) Proponuje każdemu wybrać jakieś osiągalne w miarę cele na nowy przyszły rok sam robię to samo. Moim celem będzie stworzenie pierwszego solidnego źródła dochodu pasywnego, ponieważ te które mam do tej pory generują nie zadowalające zyski. Są nierówne i niezbyt pewny  w dłuższej perspektywie. Chcę też ukończyć dwa kursy: taniego promowanie stron  w internecie  oraz ten bardzo ważny dla mnie w perspektywie dalszego rozwoju w internetowych biznesach czyli
Strategia-siła która poprowadzi twój e-biznes do sukcesu      w sumie jeden wiąże się trochę z drugim. Jakie wy cele wybieracie na następny rok ? Może ktoś podzieli się swoją opinią.

3 komentarze:

  1. hmmmm nauczyć się chińskiego i.. ułożyć kilka spraw życiowych :)
    Zarobek przez internet jest możliwy, ale rzeczywiście wymaga sporo wysiłku, na pewno przez pierwsze miesiące. Ja w sumie, wiem że to możliwe, wiem jak zarabiać i pomysłów na sukces przez internet mam bardzo wiele, ale nie wiem czy chcę się w to bawić.. na razie prowadzę dwa blogi, które są "odciążaniem" umysłu i gromadzeniem przydatnych mi informacji i materiałów, które przy okazji służą również innym. Adsensa mam włączonego, żeby był. Na dochód z niego nie liczę, ale niech będzie. Ogólnie to sama nie wiem czy chcę czerpać dochód ze stron. Trochę ironicznie. Ludzie siedzą i kombinują o czym pisać jak zarobić przez internet, ja w pewnym sensie mam narzędzia i wiedzę w rękach a nie jestem pewna czy chcę w ten sposób zarabiać.. Gdybym się poważnie zabrała za te blogi to mogłabym je bardzo przyzwoicie rozwinąć i zacząć na nich zarabiać.. ale raz nie mam czasu a dwa boję się zobowiązania do tego rodzaju pracy.. w końcu później zbiera się grupa czytelników, których nie powinno się porzucić czy zaniedbać czy też zacząć "świadczyć" gorszy materiał, od tak z dnia na dzień.. sama czuję niesmak gdy obserwowane przeze mnie blogi tracą swoją aktywność, czy też wstawiają wpisy "bo trzeba".. ja sama nie jestem pewna czy nie wolałabym pracować twarzą w twarz z ludźmi.. hmm ale to chyba troche po za tematem tego wpisu a bardzie jna temat innych Twoich wpisów.
    Ciekawy blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli masz pomysły i sporą wiedzę orientujesz się w temacie to polecam Ci spróbować bo z tego co mówisz "Gdybym się poważnie zabrała za te blogi to mogłabym je bardzo przyzwoicie rozwinąć i zacząć na nich zarabiać.."
    Wnioskuje po tym że masz niszowy temat, jeśli jesteś w nim ekspertem naprawdę zacznij...

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Obawiam sie ze taki projekt odebralby mi wolnosc.. juz i tak wiele godzin dziennie spedzam z laptopem..
    W kazdym razie Tobie zycze szybkiego zostania milionerem. Na pewno bede zagladac, zeby sprawdzic jak Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń