wtorek, 8 lutego 2011

Zmiana nazwy bloga

Co prawda mój blog dopiero się rozwija jednak zauważam iż posiada on już swoich czytelników stąd wpis o zmianie tytułu bloga.

Dlaczego zdecydowałem się na taki krok? A mianowicie zmianę tytuły z "o zarabianiu słów kilka" na "jak zarabiać pieniądze". Odpowiedź jest prosta i nie mam zamiaru owijać tutaj w bawełnę robię to dla zwiększenia odwiedzin na blogu.

Jakby nie patrzeć wkładam w bloga dużo pracy staram się pisać systematycznie i zwięźle jednym się to podoba innym nie, trudno! Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził...

Oczywiście każdy kto pisze bloga chciałby mieć czytelników, osoby które albo każą mu iść za przeproszeniem w piz.. albo będą komentować i dziękować za ciekawe wpisy które fajnie się czyta. Ja oczywiście wyjątkiem nie jestem a ponieważ nie mam zbyt dużo czasu na reklamowanie swojego bloga chciałbym żeby można go było znaleźć w wyszukiwarkach a głównie w google, niestety pod starym tytułem jest to nie możliwe ponieważ nikt nie wpisuje w "wielkie oko" frazy "o zarabianiu słów kilka". Stąd też zmiana tytułu na mniej chwytliwą ale z drugiej strony częściej wyszukiwaną.

Jeśli ktoś chciałby pomóc w promocji bloga byłbym wdzięczny za wciśnięcie któregoś z przycisków poniżej, a najlepiej udostępnij na facebooku :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz