wtorek, 2 sierpnia 2011

Zmiany na blogu

I wkońcu stało się... Od jakiegoś czasu blog był lekko zaniedbany, posty pojawiały się żadko i były krótkie. Jednak nadeszła wkońcu pora zmian na blogu.

Zmiany oczywiście nie są bez podstawne, po prostu od dzisiaj zajmować się będe tylko wpisami o tematyce MLM. Jak wiesz przeszedłem przez wiele form zarabiania w internecie, opisywałem tutaj jak można zarabiać na bukmacherce, reklamach, programach partnerskich. Jednak mówi się że gdy łapiesz kilka srok za ogon to na dobrą sprawę nie złapiesz żadnej. Stąd też zmiany...

Od teraz skupiam się tylko i wyłącznie na marketingu sieciowym, jest on dla mnie najlepszą perspektywą na przyszłość. Mam nadzieję że czytelnicy mojego bloga nadal będą chcieli rozwijać się razem ze mną tyle że pod innym kątem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz