piątek, 9 września 2011

Czy na sprzedaży hurtowej można dużo zarobić w MLM?

Jeżeli nie czujesz się jeszcze na siłach aby zdobywać partnerów zawsze możesz zająć się sprzedażą bezpośrednią. Co prawda pisałem w poprzednich wpisach iż w marketingu sieciowym raczej nie sprzedajemy to mimo wszystko mamy taką możliwość.

Ile można zarobić w ten sposób? Nie jestem w stanie powiedzieć jak to wygląda w innych firmach, jednak w mojej firmie [naszym produktem są kosmetyki, chemia gospodarcza, telefonia, internet] na odsprzedaży jednej perfumy można zarobić 17 zł. Oczywiście nie są to duże pieniądze, jednak gdy jesteś w grupie np. dziewczyn a akademiku możesz sprzedać w miesiącu 15 perfum co da Ci 255zł bez twojej większej pracy.

Uważam że na sprzedaży hurtowej da się zarobić jednak dużo większe możliwości daje nam tworzenie struktury konsumenckiej.

 UWAGA! Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, pobierz właśnie teraz darmowy raport pod tytułem "MLM czyli najlepsza z możliwych form biznesu" Czego dowiesz się z raportu?

-Dlaczego warto działać w MLM?
-W czym MLM jest lepszy od zwykłych biznesów?
-Dlaczego MLM jest najprostszą formą bogacenia się?

Aby otrzymać raport zostaw mi swój adres email



Zgadzam się z Polityką Prywatności

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz