piątek, 2 grudnia 2011

Nie- bo Stefan mi mówił

Jeżeli działasz dłuższy czas w marketingu sieciowym lub dopiero zaczniesz działać prędzej czy później spotkasz się z sytuacją którą zaraz opiszę.

Mianowicie jedną z przyczyn odmowy jest genialna "porada" innych osób. Oczywiście dodatkowym minusem jest to że żyjemy w dobie informacji i bardzo łatwo możemy docierać do różnych opinii. Nie twierdze że szukanie opinii w internecie jest złe, po prostu uważam że trzeba wiedzieć od kogo takiej opinii/porady zasięgać. Sam z doświadczenia miałem sytuację kiedy ktoś mi odmówił bo powiedział "kolega mówi że to piramida", wtedy zapytałem a co kolega wie o MLM? Usłyszałem w sumie to nic ale to piramida...

Właśnie o takich opiniach tutaj jest mowa, często zdarza się że na internetowych forach ludzie wypowiadają się że MLM nie działa, owszem nie działa jeśli się do niego profesjonalnie nie podeszło!

Gdyby Małysz ćwiczył raz w miesiącu nigdy nie byłby mistrzem świata, gdyby Pudzianowski nie spędzał 4 godziny dziennie na siłowni nigdy nie byłby najsilniejszym człowiekiem świata.

Jeżeli ktoś podszedł do MLM jak do spaceru to tak samo MLM podeszło do niego, kwestia jest taka że część osób pogodzi się ze swoją porażką jako przedsiębiorcy a inni wyleją żale na forach.

Kogo ty posłuchasz zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz