piątek, 14 października 2011

Jakie produkty mają szansę w marketingu sieciowym

Dzisiaj porozmawiamy o tym jakie produkty mają szansę przetrwania w biznesie typu MLM. Oczywiście najlepsi marketerzy potrafią wykreować zapotrzebowanie nawet na najbardziej "dziwny" produkt jednak cały sens marketingu sieciowego jest taki aby kupować produkty dla siebie, do własnego użytku dlatego też taki produkt musi mieć kilka unikalnych cech.

1. Szybko zbywalny [nazywany produktem FMCG]- są to produkty w których ja działam czyli kosmetyki, chemia domowa. Każdy z nas używa mydła, kremu, żelu do mycia lub szamponu do włosów dlatego też zawsze gdy skończy nam się produkt który posiadamy będziemy chcieli zakupić kolejny.

2. Pierwszej potrzeby- czyli produkty których i tak musimy używać. Istnieją firmy marketingu sieciowego które zajmują się sprzedażą np soku z magicznych brazyliskich jagód. Nie twierdzę że ten sok nie działa jednak bardzo trudno się sprzedaje takie produkty ponieważ nie jest to potrzeba tkzw. podstawowa.

3. Jakość / cena- tutaj chyba nie trzeba dużo wyjaśniać jeżeli produkt jest słaby lub za drogi nie będzie kupowany powtarzalnie a to jest główna reguła marketingu sieciowego.

4. Produkty abonentowe- telewizja, internet, telefony komórkowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz